Joo mitäs täs. Tänää, lauantain  vast päästii koulust ja menin mummon luo jatkoyhteyksien puutteen vuoksi ja aluksi olin tosi ilonen ku bussimatkaki suju lepposis merkeis ku pelailtii pasianssia ja miinaharavaa (opin vast pelaan sitä ._. ...) kaverin läppäril.

No mummolla ihan yhtäkkiä tulee sellast kommenttii ettei mummo usko että mun ja minun poikaystäväni suhde tule kestämään pitkään (koht puol vuot) ja jtn iha ihmettä. Kyl tiiän ettei mun ikästen suhteet tuu kestää pitkää, mut onko pakko tuomita tää heti tuhoonsa? No jaa.

Sit ku porukat tuli noutaan mua mummolt, ne jää kaikki tuijottaa mun kaulaa ja mummo sanoo epäilevänsä mulla olevan joku struuma tai jtn. Kurkku menee umpeen vai? jeejee ei kiinnosta.

Kotona meni sähköt vaan mun huoneesta ja mä pelästyin ihan sikana ku yhtäkkiä olin yksin ihan pimeessä. Nyt vaa ärsyttää ylipäätään kaikki.

Tahtoo kahvia...